Lugna Lördagskväll

Idag lagade jag och min käraste lasagne för första gången i mitt liv! Och tänka sig att det blev jätte gott dessutom. Jag är så van vid lasagne som är halvfabrikat och affärsköpt att jag aldrig hade kunnat föreställa mig att något så enkelt kunde vara så gott. Men det är ju så ibland, när man inte får vissa maträtter hemma under uppväxten så vänjer man sig inte. Som fisk tex, som mamma är "allergisk" mot, det är också något jag har väldigt svårt för eftersom jag aldrig har fått det hemma.
Men nu är man äldre och klokare, och nu är det dags att testa nya spännande rätter!

Men jag tror att sill på midsommar får vänta några år till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik