Jag har ändrat åsikt

Snö var trots allt inte så farligt som jag först föreställde mig. Det är rent av ganska mysigt att strosa runt i den stora staden när allting är glänsane vitt. Det är åtminstonde bättre än att vandra runt i isande regn. Dessutom ger det en anledning att sätta sig på ett mysigt fik, äta en god lunch, dricka en stor kopp te och bara prata om livet. Idag tog jag en paus från pluggandet och spenderade eftermiddagen med Emma.



Destinationen blev Café Noco på Odengatan.


Och snön som föll under hela dagen har givit en myskänsla till hela staden. Jag har ändrat åsikt. Det är bättre med en kall och snöfylld vinter än bara en kall vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik