ICA driver med storbloggare

Jag tycker om när reklamer driver med trender i samtiden. Och vem har missat videobloggarna som poppar upp här och var på alla stora bloggerskors och bloggares websidor? Det jag gillar allra mest är minen som ICA Ulf gör i slutet. Själva fenomenet att driva med bloggare är i sig roligt. Jag driver gärna med mig själv också- varför har jag ett behov av att skriva om alla mina tankar och ragga läsare varje dag? Ibland kan man lägga ner flera timmar på att hitta det perfekta ämnet att skriva om. Men det är väl som sagt ett fenomen i samtiden- när alla kan höras så vill alla höras. En bloggare som går ut stenhårt för att driva med storbloggare är Petter-Nicklas som själv driver Sveriges minsta blogg. Jag rekommenderar hans blogg varmt åt den som vill ha lite cynisk humor. Det är nästan så att man skulle tro att han ligger bakom den här ICA-reklamen faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Han e klockren! Mera som han tack!

2009-12-29 @ 14:56:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Petter-Nicklas

Jamen, man kanske skulle söka jobb på ICA, de verkar vara ett härligt gäng och Ulf är ju helt klart en man i min smak. Om de står ut med min stank, så tror jag att jag skulle kunna trivas. :)



Sen får jag tacka och bocka för både dina och Daniels fina ord om min blogg!

2009-12-29 @ 15:56:19
URL: http://antistorbloggare.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, ja den där reklamen är ju störtskön ^^

2009-12-29 @ 17:59:13
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik