Kära tomten, om jag vinner massa pengar lovar jag att hjälpa dig

Ett par i Kanada vann 340 miljoner kronor på Lotto. De har nu beslutat sig för att dela med sig av sin enorma vinst genom att köpa julklappar till släktingar och det lokala Hockey laget för 7 miljoner. Nästa mål är att förbättra skollunchen i de lokala skolorna. Käraste underbaraste tomten, jag lovar dig att jag kan hjälpa dig med allt julklappshandlande och utdelanda på julafton om du ser till att jag vinner några miljoner kronor. Jag kan komma på fyndiga och bra presenter, slå in dem i finaste papper och dessutom lista ut riktigt fyndiga julklappsrim. Jag kan ge klappar till alla ensamma människor i Stockholm så att de också kan känna lite värme på julafton. Så, om jag går ut och köper en trisslott nu, så fixar du resten. Deal?


Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-22 @ 21:46:18
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

haha

2009-12-23 @ 02:26:03
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik