Och sen när de kom hem gjorde alla slut...

Sista avsnittet av Mammas Pojkar sändes idag på TV4. Jag har följt programmet hela hösten, mer som ett litet mysmoment på torsdagkvällarna. Jag hoppades verkligen på Bobby och Jane Timglas. Och sen blev det inte Bobby och Jane, och då blev jag ledsen. Nu läser jag på TV4 att det faktiskt inte blev något par alls i slutändan. Inte ett enda. Julia började dejta två andra killar och Bobby sa att han aldrig ville prata med henne igen. Christian och Viktoria bröt så fort de kommit tillbaka till Sverige, enligt honom visste han att det inte skulle bli något på riktigt hela tiden. Och Tim och Moa har hörts lite sen det att de kom hem, men det blev aldrig någon relation där heller- de påbörjade aldrig ens något. Beviset på att TV inte är på ritkigt?


Kommentarer
Postat av: sandra

Förstår inte hur det ska kunna bli något på riktigt när ett helt kamerateam följer efter och filmar

2009-12-10 @ 22:18:07
Postat av: Petter-Nicklas

Tv-program är gjorda för att producenterna ska tjäna pengar på folks vilja att hellre lägga sig i andras liv än fixa sina egna. Och deltagarna är mest intresserade att komma in på spybar.



sv: Om jag skriver Kissie varenda gång jag menar en blond bloggerska så slipper jag memorera så många namn. Hon lär inte få fler läsare av mig ändå, jag är ju Sveriges minsta blogg ;)

2009-12-10 @ 22:28:12
URL: http://antistorbloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik