Sömn, åh ljuva sömn

Idag gick jag upp klockan 04:30 för att åka till bageriet i Solna och filma de morgonpigga bagarna. I isande kyla kastade vi oss ut i mörkret och letade efter den lilla bakgården där brödbaket var i full gång. Lite trassel med stativet. En nygräddad kardemummabulle smakade ljuvligt gott. Gruppen filmade sedan vidare fram till klockan 12:00, sen tillbaka till skolan. Vi fick med oss surdegsbaguetter, även de ljuvligt goda.

Sen fick jag lite sömn, mellan klockan 15:00 och 16:15. Sen klassfest. Jag har världens bästa klass. Men nu är det enda jag kan tänka på sömn. Äntligen äntligen får jag sova.


Kommentarer
Postat av: NuYu

Surdegsbaguetter, låter fan gott.

2009-12-03 @ 11:27:51
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik