Tips!

Julklappsångesten är väl nästan enorm vid det här laget. Hur kunde julen komma krypande så fort i år igen? Men det löser sig nog tillslut, det löser sig alltid på något sätt trots allt. I år vill jag dela med mig av ett underbart tips: varför inte handla klapparna på second hand? Det är både miljövänligt och ekonomiskt. Myrorna öppnade nyligen en ny butik vid Fridhemsplan fylld med dolda skatter. Jag handlade en varsin jätte fin tjocktröja till min mormor och farmor där som jag är säker på att de kommer att älska. Och de kostade mig inte mer än 100 kr styck. Jag var självklart tvungen att fynda en till mig själv också. Jag är head-over-heels-in-love med den här tröjan som kostade mig 78 kr. Ett ytterligare plus är att Myrorna ger 10% studentrabatt vid uppvisande av studentlegetimation. Billig och orginell julhandel som erbjuder något för alla, om man har tålamodet att leta. Men det är ju halva glädjen i att second hand fynda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik