Urgammalt dejtingtips?

Lite oroaväckande tycker jag nästan att det är när Rachael Ray har en dejtingcoach på sitt program för att svara på kvinnors frågor om vad de gör fel när de dejtar. Inte för att jag tycker att det är något fel med dejtingcoachar- tvärtom är jag glad att jag växt upp i ett medierat samhälle där jag kan få alla svar på mina frågor utan att behöva ställa pinsamma frågor i "verkligheten". Det som stör mig är att svaret på:

"varför ringer inte killen jag tyckte jätte mycket om tillbaka?"

är:

"var bara dig själv. Om du är det så kommer han att ringa tillbaka, även om det kanske tar några dagar för att han inte vill verka för desperat"

Det jag undrar är bara... Vad kommer det sig att det inte nämndes en ända gång att HON faktiskt kunde ringa upp HONOM? Lever vi på medeltiden?

Verkligen "great dating advice" Rachael, verkligen

Kommentarer
Postat av: Betzy

hahaha fan hon suger ju :p usch

saknar dej :( men ja tankte fraga va vill du ha harifran?? =D

Besitos

2009-03-01 @ 23:39:12
URL: http://zebrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik