Oj vad lugnt det är

Det har inte varit någon fartfylld vecka på jobbet denna vecka heller. Nu är det två personer på kontoret och jag. Ingen mer. Och telefonen. Ja den ringer inte så mycket heller. Det är ändå grått ute så det går ingen nöd på mig. Jag får ju tillgång till alla världens tidningar så att jag kan sitta och ströläsa i ändlösa timmar. Det är dock ändå skönt att det bara är fyra dagar kvar. Sen får jag sommar på riktigt. PÅ RIKTIGT. För en riktig sommar vill jag ha. Sol. Bad. Och promenader på Norr Mälarstrand med glass i stora lass! Glass får jag redan i eftermiddag. Då ska vi ha kalas här på kontoret, bara vi tre, och mumsa i oss jordgubbar, maränger, chokladsås och gammaldags vaniljglass. Oj vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik