Shakti spikmatta

Nyligen trädde en spikmatta in i hemmet. En spikmatta som lovar att hjälpa till med ryggbesvär och emotionella spärrar. Nyheterna har de senaste dagarna haft många artiklar om hur spikmattor lovar hjälpa till med mer än vad som faktiskt har kunnat bevisats. Läkare är oense om huruvida de hjälper alls. En sak är dock säker, att känna 6000 små nålar trycka på varenda punkt på ryggen är otroligt avslappnande, även om de första minuterna gör lite ont. Och det är en skönare känsla än att gå på akupunktur, enligt egen erfarenhet. Så även om det inte bevisats att det kan lösa alla livets problem så kommer jag hålla fast vid de avslappnande stunderna. En placebo effekt har ju trots allt ändå en effekt!

Läs mer på: http://www.shaktimattan.se/


(och det är inte meningen att man ska ha kläder på sig,
men några lättklädda bilder av mig själv planerar jag inte att lägga upp här:) )

Kommentarer
Postat av: Lena

jooooooooo! jag vill ha nakenbilder!

2009-07-10 @ 11:25:48
Postat av: Emelie

Om man vågar drömma tillräckligt länge kanske drömmen tillsist slår in... ;)

2009-07-10 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik