Aftonbladet raggar läsare genom att sälja sex?

Eller snarare genom att sälja information om Idol-deltagarnas sexdebuter. I Aftonbladets gratisartikel står det: 

"Vi tog idolerna åt sidan för att snacka kärlek, kyssar och sex. Vi tog reda på vem som förlorade oskulden som 14-åring, vem som tyckte att första kyssen var äcklig och vem som gjorde det i skogen.

  Bli Plus-medlem för att läsa mer!"

Ett plus-medlemskap kostar 29kr/månad och är faktiskt värt pengarna. Man får tillgång till väldigt många spännande artiklar till ett väldigt rimligt pris, så jag rekommenderar det. Men för är som inte orkar starta en prenumation så kan jag berätta att Erik blev av med oskulden som 16-åring och kände sig som en man. Eddie var 15 år, Reza 16 år och Calle 14 år. Varken Tove eller Mariette vill svara men säger båda två att de var kära första gången som 6 åringar.

Det är spännande att Aftonbladet "prostituerar sig" och säljer sex(artiklar) för pengar. Men samtidigt väldigt komiskt och underhållande så här på en fredagseftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt riktigt! Synd bara att idioterna på Aftonbladet inte begriper det själva.

2009-11-20 @ 17:04:49
Postat av: Lizzy

Börjar det inte bli lite väl mkt skräp-tv blogging nu? :P

2009-11-20 @ 17:12:21
URL: http://lizzey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kanske har hittat min nisch? Dessutom älskar jag "skräp-tv" och tycker att det är fascinerande att se hur mycket och vad tidningarna skriver om det:)

2009-11-20 @ 17:15:59
URL: http://fageln.blogg.se/
Postat av: Caroline

Synd att Aftonbladet måste skriva om sånt. Samtidigt är det ju synd att Idol-deltagarna ställde upp på att svara. Tove och Mariette ska ha cred till att de inte ville berätta för alla om en så privat sak.

2009-11-20 @ 17:44:17
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Amanda,

du har inte lust att kopiera hela artikeln och lägga in här? haha okej , jag är lätt road! :)



var det föresten bara jag som la märke till att aftonbladet verkar tro att erika är tove på bilden dom lagt dit? haha

2009-11-21 @ 01:31:43
Postat av: David

Hej!



Tidningarna är mycket sluga. Alla knivar är inte vassa som du. De flesta är långt ifrån det. Om du kollar lite extra noggrant längre ner finns det även en Google-annons, där man kan finna sin alldeles egna Thailändska tjej.....hmmmmm?

2009-11-21 @ 07:07:18
URL: http://davidappel.wordpress.com
Postat av: Emelie

David: Nej jag märkte inte det där med thailändsk tjej, men det låter ju inte lite sjukt... Som du säger- tidningarär sluga och försöker lura på en massa sakersom man knappt är medveten om...



Amanda: kommentera igen och ange din mailadress (det är bara jag som kan se den då) så skickar jag hela artikeln till dig. Det är ju ändå ett faktum att "sex säljer" så klart att man blir lätt road av hela artikeln:)

2009-11-21 @ 10:16:24
URL: http://fageln.blogg.se/
Postat av: NN

haha är också lättroad xD

skulle du kunna skicka hela artikeln till mig med?

2009-11-22 @ 00:19:47
Postat av: NN

Tack :D

2009-11-22 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik