Första kyssen på Mammas Pojkar

...kommer i nästa avsnitt. Christian, 30, får tillslut kyssa sin dröm tjej Victoria B, 19, på stranden. Och Naima rusar ut till taxin för att söka upp sin son Bobby som är på en date hon inte godkänner. Vilken cliff hanger!

Men om vi fokuserar på kvällens avsnitt så skapades självfallet rubrikerna som jag längtat efter än en gång: Tjejerna svartsjuka på varandra i "Mammas Pojkar". Reghina, 21, citeras när hon talar om att vissa tjejer har blivit kära i killarna och därför blir svartsjuka när de inte får följa med på gruppdejt.
Läs mer här: http://www.expressen.se/1.1770002

Ja, alltså mer eller mindre en artikel om ingenting. Jag måste erkänna att jag någonstans är besviken på programmet. Jag skulle gärna vilja lära känna tjejerna bättre. Men med snabba klippningar och nästan inget om vad som händer i huset kommer jag ingen nära. Jag har ingen favorit och jag bryr mig inte så mycket när någon åker ut. Särskillt inte som idag när personerna som åkte ut var sådana som jag inte ens hade uppmärksammat fanns med i programmet. Men jag tror att det kommer att bli bättre framöver. Ju färre tjejer som är kvar, ju närmare kommer publiken att komma dem, och ju roligare kommer det att bli att titta.

Men jag skrattade gladligen med idag ändå. Och nästa vecka sitter jag återigen klistrad framför tven för att bevittna den första kyssen på programmet. Och förhoppningsvis några riktigt smaskiga rubriker även då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

AH vad glad jag blir! En blogg man alltid kan lita på. Snurra förbi för att se om där fanns något om dagens inlägg OCH SJÄLVKLART! ;) Du är grym! Ja håller med, jag är med lite besviken... inte sååå intressant idag faktiskt. Men för min kompis som satt fastklistrad vid tv då en av Bobby favoriter (inte Jane då alltså) då är hans fd..hahha tycker nästan lite synd om honom... Följer endast programmet för att få se henne... jaja vi får väl se vad som händer! Men en fråga: Varifrån kommer Bobby och varför får man känslan av att han kommer sluta upp med den syrianska 34-åringen?

2009-11-05 @ 23:52:52
URL: http://monaliiza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det skulle inte förvåna mig om Bobby blev tillsammans med just henne nej- han verkar ju följa sin mors råd. Men jag undrar ändå hur mycket av programmet som är på riktigt och hur mycket som är för att skapa rubriker hemma. Jag kan se att Bobbys val står mellan Jane och syrianskan på slutet, hans kära mor står med vidöppen mun och sliter i sitt hår, medan halva sverige sitter som på nålar i tv-soffan.

2009-11-06 @ 10:18:13
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik