Lärdom: sätt inte en ölburk på huvudet och låt din kompis sikta på den med en pilbåge

Jag vet faktiskt inte om det här är på riktigt eller inte (men något säger mig att om det var helt sant så hade Aftonbladet och Expressen snappat upp på det redan). Hur som helst är det ett sevärt (?) Youtube-clip, som säkerligen snart kommer att ha setts av betydligt fler än 44000 människor. Underhållningsvärdet, med en oväntad twist på slutet, finns här. "Russia's got talent" - ska jag skratta eller gråta?


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Det ser freaky ut men rent rättsmedicinsk så kan jag inte tänka mig att det där ens är fysiskt möjligt. Visst att pilen skulle kunna gå in genom ögat men inte pannan. Det finns inte tillräckligt med kraft för att penetrera ben.

2009-11-30 @ 21:36:23
URL: http://lizzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik