Nu ångrar hon nog att hon tog död på ormbunken jag gav henne i present

Nu är ormbunken populär igen. Jag köpte en jätte fin ormbunke till min vän i inflyttningspresent för ett tag sedan. Den fina växten missköttes och dog. Nästa gång jag var där tittade hon oberört på mig och sa "Ja men det förstod du ju att jag skulle ta död på den". Nu ångrar du dig nog. Tänk vad populär och inne du hade varit enligt Nina Bergström, som skrivit artikeln på Expressen, om du hade skött den gröna, sköna växten..

Det här har du gått misste om:
"Ormbunkar har en hälsofrämjande effekt eftersom de kan rena luften" 
    "De funkar också som luftfuktare  eftersom mycket av vattnet man ger dem avdunstar i rummet."

Mer på: http://www.expressen.se/levabo/1.1771189/valkommen-tillbaka-ormbunken


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Men Emelie jag följer inte mode vet du väl? :P

2009-11-09 @ 07:58:24
URL: http://lizzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik