Ren Underhållning med Mammas Pojkar

Dagen är kommen och nu återstår bara två timmar innan TV4 sänder ytterligare ett avsnitt av Mammas Pojkar. Reklamen under veckan har varit en riktig teaser. Christian kysser Victoria B, 18, på stranden, Jane slickar Bobby på kinden och Naima rusar iväg i en bil för att stoppa hennes son från att välja fel tjej. Jag har skrattat varje gång jag sett reklamen och bara längtat efter idag! Ja, jag är en riktig populärkultursnörd, jag erkänner det. För det finns faktiskt ren underhållning i programmet som får mig att helt koppla bort den stressiga vardagen och drömma mig bort till en solig solstol i Marbella.

Aftonbladet dissade dock programmet redan från början och kategoriserade det som "ren skräp-TV" i slutet av oktober. Men det finns väl ändå ett underhållningsvärde Aftonbladet?

Vi får se... Jag hoppas i alla fall på smaskiga rubriker efter kvällens avsnitt, åtminstone från Expressen som sett ett större nyhetsvärde i att skriva om dramatiken i programmet. Ikväll ska de till och med fira Julafton och fixa julklappar till Bobby, Tim och Christian. Riktigt stämningsfullt. Då är det bara att dra fram glöggen och pepparkakorna efter middagen med andra ord.

Mer om programmet för den som missat det på: http://www.tv4.se/mammas_pojkar


(bild från TV4)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik