Dagens viktigaste Nyhet om Århundradets Viktigaste Program

Torsdag. 20:00. TV4. Mammas Pojkar. Nu gäller det. Spänningen ökar. Och. Rubriker skrivs:


Pia Nilsson bestämmer sig för att gå i terapi efter dejten med Tim. Ja, för hennes getingfobi det vill säga. Mitt under den romantiska dejten blev paret anfallna av getingar. Pia reste sig upp och sprang fort ifrån Tim och de två vinglasen uppe i bergen.

– Jag är väldigt rädd för getingar. Jag tycker de är obehagliga – oförutsägbara. Jag får flipp och springer ifrån picknick-korgen, säger hon.

Men Pia ångrar inte att hon fick utbrottet.  Hennes getingfobi är en del av hennes personlighet. Det är bra att Tim förstår det redan nu. Men nu har hon bestämt sig för att gå i terapi för att bli av med getingskräcken. Kommer det att lyckas? Kanske svaret ges i nästa avsnitt av Mammas Pojkar. Eller på Aftonbladets löpsedel? Vad som helst är möjligt i denna värld. Viktiga nyheter säljer.

Mer om denna älskade, underhållande nyhet på: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6001417.ab


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud en sån där tjej hade jag aldrig pallat vara tillsammans med, sjukt jobbigt, såg nyss klippet, okey om man är som m in pappa och typ kan dö om man blir stucken för man är allergisk

2009-10-22 @ 22:21:35
Postat av: Annika

Lamt att du inte kan skriva egna blogginlägg utan kopierar en artikel rakt av :P

2010-01-20 @ 21:45:58
Postat av: Emelie

Haha, jo du har rätt. Förhoppningsvis har jag utvecklats som bloggare sen i oktober och har slutat upp med att kopiera nöjesartiklar och skriver om dem med egna åsikter och erfarenheter nu för tiden. Däremot tror jag att min poäng med det här inlägget var att ifrågasätta nyhetsvärdet i artikeln. Så det jag själv la till var rubriken.

2010-01-21 @ 11:40:17
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik