Izza utslagen ur Mammas Pojkar

Jag följer som nämnt tidgare den nya serien Mammas Pojkar som visas på TV4 varje torsdag kl 20:00. Mycket pga att programmet är så dåligt att det faktiskt blir bra. Vi sitter och skrattar hela tiden. TV blir lite bättre när det är på svenska på något sätt. Och man identifierar sig mer med deltagarna när de är svenskar. Dessutom älskar jag rubrikerna som programmet skapar. Jag har dock inte hittat några än ikväll efter programmet till min stora besvikelse...

Men Izza har förlovat sig med sin flickvän skrev Expressen ikväll före programmet. De träffades innan inspelningen av Mammas Pojkar.
-Efteråt saknade jag henne och sökte rätt på henne och nu har vi varit tillsammans i ungefär tre månader. Vi är det perfekta paret, säger hon.

Mer om förlovningen och det kommande bröllopet (?) på: http://www.expressen.se/1.1760817 

Jag följde även chatten på TV4.se/mammaspojkar med Izza nu efter programmet. Hon svarade aldrig på min fråga som var om hon var med i programmet för att få uppmärksamhet eller för att finna kärleken. Man måste ju passa på när Internet ger en möjligheten att kommunicera. Heart broken. Men jag fick åtminstone reda på att hennes blogg är: http://izzawaljus.blogspot.com/


(bild från http://tv4.se/mammaspojkar)

Oj vad jag känner mig överdrivet insatt nu! Nördvarning igen? Ja.


Kommentarer
Postat av: M :)

Hej! Ser att där finns fler än jag som kollar på Mammas pojkar och håller verkligen med dig om att programmet är så dåligt att det blir bra, eller i allafall..tittbart.. nu är vi iförsig några stycken som kollar för att vi "känner" en av deltagarna, men varför känns det så fruktansvärt "påhittat"?? Jag gillade faktiskt på något sätt Izza, kanske inte en svärmorsdröm... men i allafall bra Tv... och kanske som du säger...man blir onödigt insatt...Nördvarning på oss båda då! Tack för mig!

2009-10-29 @ 23:55:49
URL: http://monaliiza.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja uppenbarligen är vi två! Då kanske du har inside info om vad som händer och vilken tjej som får vilken kille i slutet också? Lite avis blir man ju! Nästan...:)

2009-10-30 @ 00:02:05
URL: http://fageln.blogg.se/
Postat av: M :)

Ja lite inside har jag faktiskt, vilket bara gör hela programmet lite... ja onödigt att titta på egentligen, en kompis har varit tillsammans med en av tjejerna... som dumpa honom för att åka till programmet, snacka om att vi typ hatar henne... hahhah men hon fann iallafall inte kärleken där.

Plus att här nere i Skåne säger dom att Tim... (den fine enligt mig) egentligen bara varit med där för PR för sin bar typ. Är och har under hela inspelningen varit förlovad med någon stakars tjej (tyvärr inte jag då!) från Höllviken eller liknande... vet faktiskt inte om det är sant... men ryktena går i allafall. Och ja jag nästan ÄLSKAR Bobbys mamma!! Hon är sååå roligt!

2009-10-30 @ 00:18:34
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik