Jag kommer ihåg när jag gick på kalas som liten och fick tårta på ätbara tallrikar

Och det var alltså för 15 år sedan. Så är det här verkligen en ny uppfinning som Aftonbladet presenterar idag?
"Italienaren Tiziano Vicentini, 50, har kommit på ett sätt att spara tid och pengar i köket. Han har uppfunnit en tallrik som är ätbar. Den är gjord av en speciell sort bröddeg, som är extra tålig." Nej det är ingen nyhet. Eller möjligtvis att tillverka tallriken av just bröddeg. Men inte konceptet i sig. Jag får mig ändå ett skratt av den ganska underhållande rubriken och den finurliga mannen på bilden:



Mer på: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6027346.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik