När det handlar om sex


(Bilder från tidningarna Vecko Revyn, Solo, Glamour, Fredag och Klick)

Jag har skrivit en artikel till skoltidningen Femte Statsmakten om sexspalter (kommer i nästa nummer). Mest spännande har varit att studera den svenska porrstjärnan Puma Swede som är sexexpert på tidningen Moore. Puma anser sig själv vara "Sveriges enda porrstjärna" och svarar mer än gärna sina läsare med anekdoter från porrindustrin. Jag kom först att uppmärksamma Puma Swede för några år sedan när vi satt några vänner och läste igenom Moores sexspalt och skrattade åt alla de fyndiga svaren. Hon kunde väl inte vara på allvar? En kille hade skrivit in och klagat på att hans flickvän aldrig ville suga av honom. Då svarade Puma med "tryck ner huvudet på henne". Kort och gott. Sen började jag läsa hennes sexspalt så fort som jag såg tidningen, så provokationen fungerade ju.

Men jag undrar vad Moore har för avsikt med sin sexspalt. Jag tror ju att det handlar främst om underhållning. Men jag vet inte för det är ingen på Moore som har haft tid att svara på mina frågor. Annat var det på Vecko Revyn där Hannah Arnhög mer än gärna hjälpte mig. Tack!

För den som är intresserad av Puma Swede kan ni läsa hennes blogg. För tillfället håller hon bland annat i en tävling om vem som har sveriges snyggast snopp. Så alla killar, det är bara att skicka in bilder nu! Ett fint pris utlovas till vinnaren: http://www.moore.se/kategori/bloggar/puma-swede-bloggar/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik