Tapas till nörden!

Radioprogrammet är klart, och absolut absolut underbart! Nu ska det firas med tapaskväll med hela klassen på Ramblas vid Hornstull. Efter de ändlösa timmarna framför datorn är en öl precis vad jag behöver.

Jag är för övrigt kommit fram till varför jag är nördig. Jag sjunger karaoke varje vecka och känner mig som en världsstjärna när jag står på scen. Jag har dessutom alla 151 första pokémonkort i japansk orginalutgåva prydligt insatta i en pärm som ligger under min säng. Jag älskar TV-spelet Final Fantasy VIII och har till och med förälskad mig i huvudkaraktären Squall Leonhart. Därför var jag även tvungen att köpa alla actionfigurer som hör till spelet.


Squall med flickvännen Rinoa. Jag önskade ofta att jag var hon. Dessutom hade jag den här bilden uppsatt på väggen och ansåg orden vara ren poesi. Jag blir helt varm i kroppen bara jag tänker på det. Nördig, ja. Men ack så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik