The Mac is Back



Stevie Nicks och Lindsey Buckingham. Fleetwood Mac. Konserten var magisk. Och bilderna talar för att platserna var lika så. En lördagkväll på 2,5 timmar förvandlades till en evighet. Jag har aldrig sett ett mer engagerat band på scen. Stevie Nicks röst skär fortfarande ända in i märgen. När hon sjöng Landslide var jag nära att gå under. Och Lindsey Buckingham på gitarr var en av de skickligaste musiker jag någonsin skådat. Trummisen, samt en av grundarna till bandet, Mick Fleetwood, kan inte beskrivas med ord.

Storslaget, magiskt och alldeles alldeles underbart.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Alltså på riktigt, jag är sååå, ja om inte mer än det, otroligt, ofantastiskt, på snudden till hjärtkrossande, avundsjuk på dig just nu!! Jag ville också gå men blev lurad att konserten redan varit.. Fick i fredags reda på att så inte va fallet och valet mellan mat resten av månaden eller Fleetwood Mac (som borde varit självklart) men ack, det är jobbigt att gå hungrig.. :(

Har iaf en DVD dom jag ska spela sönder nu för ja ojoj, om jag inte sa det, Emelie jag är grön av avundsjuka just nu!

2009-10-12 @ 11:24:10
Postat av: Emelie

Oj oj oj, vi får ta en Fleetwood Mac kväll du och jag som lite plåster på såren. Sitta och sjunga med alla cd-skivor och sen gå ut till något karaokeställe, bli lite smått fulla som bara du och jag kan bli, och sjunga varenda låt på scen!!

2009-10-12 @ 13:20:40
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik