Uppenbarligen kan musikkritiker inget annat än att kritisera

Fleetwood Mac tilldelas 2 plus av Aftobladet. De menar att konserten aldrig blev bra. De har fel. Markus Larsson har fel. De har alla fel. Jag anser att det är en av de bästa konserterna jag har sett i mitt liv. Och jag har ändå varit på en del konserter. Nej. Nu blir jag sur. Men jag tycker om att tycka tvärtemot ibland också. Jag tyckte att de gav allt och lyckades mer än väl. Att tolka från publiken av 40+ :are som stod upp och dansade nästan hela tiden så är jag inte ensam om att tycka emot. För mig var det lika nostalgiskt som jag hade drömt att se Stevie Nicks på scen. Min kära, kära barndomsidol.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article5939650.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik