Fördelarna med matlåda är många

Det blir både nyttigare, godare och billigare. Därför har jag blivit en entusiastisk matlådsexpert! Och jag är otroligt stolt över mig själv. Och mitt bankkonto bara ler och förblir oförändrat på lunchtimmen. Kanske att det till och med växer något öre pga räntan!

Idag blidde det kycklinggryta, ris, ruccula och tomat. Om nu någon ute i cyberspace bryr sig det minsta om vad jag åt. Men jag är säker på att det bergis finns någon liten person som gör det. Så nu delar jag med mig till dig!

Kommentarer
Postat av: your biggest fan

hi there! I found this amazing birdie-blogg on google! the blogg is really really famous in the US! so keep up the good work!

2009-09-16 @ 13:51:49
Postat av: Amor de España

Hola guapa! Te amo el bloggo de pájaro con todo mi corazón! Exelente y muy bien!

2009-09-16 @ 13:59:24
Postat av: Emelie

Sjukligt vad internationellt känd jag blev så där direkt, haha <3

2009-09-16 @ 14:14:22
Postat av: Sandra

Jag älskar också matlåda, och man slipper besväret vad ska jag äta idag!?!?! för mig kan det ta en kvart å b estämma mig, det är dyrbar rasttid hehe.



Men håller med om att det både är godare och nyttigare och billigare!

2009-09-16 @ 14:40:26
URL: http://sandraborgs.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Oj vad har du för proffsig bank där man faktiskt får ränta på sitt personkonto?

2009-09-16 @ 17:13:09
URL: http://lizzey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hmm, ja du, Handelsbanken. Om man har Allkort funkar det så iaf:p

2009-09-17 @ 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik