Jag och alla andra som älskar när saker och ting är gratis.

Ja, imorgon ska jag till Gröna Lund! Jag har inte varit där sedan sommaren mellan 8an och 9an. Med andra ord har det varit sex år för mig utan den blåa berg-o-dal-banan, utan Pop Express och Extreme, utan svänggungorna och lustiga huset. Men imorgon är dagen när alla dessa maskiner ska få säkra en plats i mitt hjärta än en gång. Om bara för en dag. Om jag nu hinner åka något det vill säga. Imorgon är sista lördagen denna säsong som Gröna Lund är öppet. Det är även kunddag för alla som har Tele2/ Comviq. Men jag älskar när saker är gratis. Och det är jag inte ensam om. Så imorgon kommer bli en livlig dag i kö med en gigantisk sockervadd i hand och ett enormt leende på läpparna med mina små föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik