Myrorna

Oj vad stolt man blir över sig själv när man hittar något fint på second-hand. Myrorna är en riktig skattkammare där vad som helst kan hittas om man bara orkar leta. Idag letade vi, jag och Isabelle, bland hyllor fulla av stickade tröjor, gamla vinterjackor, skor, sjalar, halsband och blusar. Och jag fann vad jag letade efter. En svartkavaj att ha som höstjacka, en ljusbrun skinnhandväska och tre underbara armband. Ja, idag känner jag mig som en riktigt lyckad individ! Och allt detta för bara 190kr. Det är helt otroligt. Och dessutom går pengarna till Frälsningsarmén.



Mmmm vad snygg jag kommer att bli i höst...


Kommentarer
Postat av: sandra

JÄttefint!, har provat en kavaj som jag tror jag ska köpa som finns på gina tricot, den kostar 600 men jag vet inte :S men den e skitsnygg

2009-09-18 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik