Jag vill ha jobbet på Vice i New York!

Igår när jag satt på bussen påväg till skolan såg jag en reklam som direkt fångade mitt intresse: "Are you focused enough to land the hottest job in media?" Avsändaren var deodoranten Axe Dry. Jag blev osäker på vad en deo hade att göra med ett hett mediejobb, men jag skrev snabbt ner webbadressen...

När jag går in på webben ser jag att Axe Dry sammarbetar med den galet coola tidningen Vice (en gratistidning som jag bl.a. hittat på Urban Outfitters och Café Sirap i Stockholm). Jag klickar mig vidare. MAN TÄVLAR OM PRAKTIK PÅ TIDNINGEN I NEW YORK I TVÅ VECKOR! Tävlingen går ut på att registrera sitt CV via Facebook och få folk att rösta på en. Så gå in på Facebook och rösta på mig!!!!!! Jag vill till Vice och New York!

RÖSTA PÅ MIG HÄR // // // -->


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Jag lade till applikationen så jag förmodar att jag röstat på dig nu. (Trots att jag inte vill ha några applikationer på facebook, se vad jag uppoffrar mig för dig ;))

2010-04-07 @ 17:44:11
URL: http://lizzey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin du är! <3

2010-04-07 @ 21:08:49
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik