Nej tack, jag vill inte ha gul målarfärg på min korv

Jag kanske är själv om att tycka det här... Men den här senapstuben är den mest osmakliga senapstub jag har skådat. Visst är den charmigt amerikansk och väldigt gullig att titta på. Men det känns mer som gul målarfärg än vad det gör som ätbar senap? Särskilt med tanke på att förpackningen lägger större fokus vid att säga att tuben innehåller "100% Classic YELLOW", än vad den gör på de minimalistiska bokstäverna "mustard" under. Den glada rubriken "New No mess cap" för mina tankar till instruktioner till småbarnsföräldrar som orädda ska våga låta sina barn använda färgen. Och gul målarfärg på korven är något som jag klarar mig utan, tack.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Tur att man inte gillar senap alls... :)

2010-04-08 @ 11:21:27
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Lena

Haha jag håller verkligen med! Kanske man nappar på den marknadsföringen om man är 2 år och suger tummen

2010-04-08 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik