Kvinna blir man av te?


Igår var klassen på Hermans. Hermans är en vegetarisk restaurang i Stockholm som har världens godaste mat. En buffé kostar bara 70kr pp på måndagar om man är student. Value for money menade klassen och gick i samlad trupp dit.

I buffén ingår även hur mycket te man vill. Hermans snålar inte utan har införskaffat Yogi te i stora mängder. Jag älskar Yogi te. Men igår ifrågasatte Emil två av tesorterna och var tvungen att fråga personalen:
-Vad händer om man som man dricker women's tea och tvärtom?
-Det är ingen fara, menade personalen.

Eller?

Jag och Emil antog utmaningen och gick helt emot instruktionerna på teförpackningen. Jag drack men's tea som doftade av manligt svett och anis medan Emil tog Women's tea som doftade av vanilj och blommor. Men's te smakade vidrigt, Women's te smakade inte särskilt mycket alls. Vi får se vilka konsekvenser detta får för oss nu under dagen... Kan jag bli manlig av manligt te?


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Åh nej Emelie, du kommer att få mustasch nu ju! ;)

2010-02-16 @ 08:39:38
URL: http://lizzey.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg. :]

2010-02-16 @ 09:10:20
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik