När mobilen är skadad

Ibland känns det som att tekniken är emot en. Trots att man har full förståelse för hur ens mobil, dator eller kamera fungerar så vill de inte fungera som de ska. Nej, plötsligt bestämmer de sig för att leva ett eget liv och göra uppror mot att alltid fungera efter dess ägares viljor. Som min mobiltelefon i fredags kväll. Plötsligt stängdes den av helt utan anledning. När jag sedan satte på den igen var den mycket s-e-e-e-e-g. Och då gör jag upptäckten. I ren protest mot sitt liv som min slav har mobilen lagt inte mindre än 6267 sms i min utkorg. När jag öppnar upp för att se vad dessa mystiska sms är för något så får jag svaret- skadat.




Kommentarer
Postat av: NuYu

Min mobil fick en gång för sig att skicka över Skickade meddelanden till Inkorgen. Inte lika drygt som för dig förstås, men man undrar ju vad fan den fick det ifrån. Löste sig dock så fort jag startade om den.

2010-02-28 @ 19:22:17
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik