Och vinnaren är...

Det är svårt att greppa att finalen är imorgon. Imorgon?! Vad ska jag nu ägna vardagskvällarna åt? Paradise Hotel har varit ett givet inslag i min vardag sedan första avsnittet. Från början satt jag själv och tittade på kvällarna men på senaste tiden har vi blivit fler och fler som samlats och tittat, förundrats, skämts och skrattat tillsammans. Imorgon blir det en riktig avslutning med mexiko-tema! Vi hade funderingar på att ta oss till Hells Kitchen och möta alla deltagarna på avslutningsfesten, men någonstans insåg vi att det nog är bättre om vi stannar hemma.

Och imorgon får vi veta vem vinnaren är. Det har länge spekulerats om vem det kan vara. Jag har många i min närhet som påstår att de vet, och har skrivit upp namnen på lappar för att bevisa sin kunskap efter finalen imorgon. Jag har givetvis inte velat höra. Hållit för öronen och skrikit nej. Däremot fick jag mot min besvikelse reda på vilket kön vinnaren har (om min källa är korrekt det vill säga). Min lillebror kom hem och var jätte ledsen idag. Någon hade mot hans vilja berättat vem som vinner. Men självklart behöver inte ryktena stämma. Förhoppningsvis gör de inte det. Enligt TV6 själva är det en pistolduell som avgör tävlingen. Imorgon vill jag sitta med en margerita i handen och häpnas över vem som vinner tillsammans med alla mina vänner. Ett fint slut på en underbart, underhållande epok av mitt TV-liv.

JACKIE VANN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik