Åsikterna går isär

Inför måndagens avsnitt satt vi åtta stycken och väntade otåligt i tv-soffan på kvällens avsnitt. Det är nästan lite för retsamt att börja matas med frestande reklamer redan sex dagar innan nästa avsnitt av Paradise Hotel ska visas. Men det var värt att vänta på. Särskilt när Fransesca plötsligt kom tillbaka precis i slutet av kvällens avsnitt. Åsikterna går isär i kompiskretsen angående vad vi tycker om att Fransesca är tillbaka. Några blev galna när de insåg att det var hon som väckte Cimon. Andra hejade och började föreställa sig hur många underhållande konflikter som kommer att uppstå framöver. För min del är det varken bu eller bä. Sen undrar jag så klart på vad det här betyder för andra deltagare som har åkt ut- borde inte även Andreas förtjäna att komma tillbaka nu? Min favorit är Jackie. Nu hoppas jag på att hon vinner också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik