En ny helgdag

Abel-dagen. Den mytomspunna dagen firas den 30e december, dagen innan nyårsafton, på Abels namnsdag. Det hela började tidigare i höstas när jag vid ett tillfälle råkade säga Abel när jag egentligen menade Bauer. Vi visste att det var ett tecken. När det sedan visade sig att Abel har en namnsdag blev helgdagen ett faktum. Vi träffades i onsdags på Bauer och firade med underbart god sushi och vin. Vi skålade för Abel. Skrattade och njöt av årets nästsista dag. Det var första gången jag åt på Bauer och restaurangen är något som jag verkligen rekommenderar.

Underbara sushirullar med hummer. Bland det godaste jag har ätit i sushiväg.


Vackra Malin.


Fina Tess och Johanna.


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, det är ju kul att fynda! Måste definitivt göra det oftare.. Bra jobbat Emelie att du lägger upp lite foton:) (För min o Malins skull iaf haha..) Kramar

2010-01-03 @ 23:00:43
URL: http://tessharkul.blogg.se/
Postat av: Malin

"Vi visste att det var ett tecken", haha du är bäst!

2010-01-04 @ 11:35:19
URL: http://malinsstildagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik