Vaknar ur min vila

Det har gått tre månader sedan jag skrev några vackra ord på denna min älskade "Fågel, Fisk eller Mittemellan". Det som förvånar mig mest är att trots pågående projekt och bloggar på annat håll, så fortsätter just denna blogg att dra flest läsare. Det betyder antagligen att jag var riktigt skicklig på det här med sökoptimering när jag var aktiv här (främst under hösten när jag kunde skriva upp emot 5 inlägg per dag om aktuella samhällshändelser).

 

Därför tänkte jag skriva några inlägg för att pigga upp, inspirera och sprida glädje. Detta trots att det antagligen inte är många som någonsin kommer till startsidan, utan snarare till något av alla de över 600 inlägg som jag skrivit tidigare.

Kommentarer
Postat av: NuYu

Välkommen tillbaka!

2010-07-20 @ 19:59:37
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik