Underbara Påsk, Underbara Källan

Det är obeskrivligt avslappnande att komma ut till landet i några dagar. Det känns som att fly verkligheten och alla måsten och bara njuta. Nu känner jag mig utvilad och varm inombords. Det hjälpte naturligtvis även att solen sken i timmar och att jag fick möjlighet att ligga och suga in mig varenda solstråle en hel eftermiddag- helt oslagbart!
Och vad vore en påsk utan familj, godis och gott vin? Ibland finns det inget bättre än familjetraditioner...










Kommentarer
Postat av: Lena

ÅÅh vilket underbart inlägg! Jag är lite ledsen över att jag inte var hemma, känns som jag blev snuvad på påsken iår! Noll påskstämmning var det här... Längtar efter dig! Om 31 dagar kommer jag hem. Kan vi inte ha grillning då?? Pussss

2009-04-19 @ 23:46:26
Postat av: Emelie

Joooo det vill jag!! Du är saknad här hemma ska du veta... särskillt nu när det börjar bli lite härligt varmare och man bara vill ut och grilla! Men vad är en picknick med engångsgrill utan Lena...? Det är spikat <3

2009-04-19 @ 23:55:48
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik