100 år gammal

Jag är så trött att det svider i ögonen. J Ä S P. Inte fullt tidsomställd än med andra ord. Min kropp säger att klockan är 3 på natten, medan mina ögon tydligt ser att hon bara närmar sig 10-tiden på klockan. Ja, men jag blinkar ju till hela tiden, domnar bort en liten stund, så det är ju inte omöjligt att jag ser fel. Usch. Det går inte att tänka klart. Det svider i ögonen nu. Och min rygg värker. Och hela jag känns typ 100 år gammal. Tung och orörlig.

Idag började jag skolan. JMK igen. Å det var som en dröm blev verklighet. Och det var så roligt. Och så perfekt. Och så precis precis vad jag hoppades på att det skulle bli. Total lycka. Och imorgon ska jag dit igen. Till min gamla skola. Och lära mig att producera media. Medieproduktion. Det låter så fint. Och så bra. Och så roligt.

Usch, nu somnar jag. Och imorgon ska jag piskas av min personliga PT. Det blir nog bra. Fast jag kommer typ dö. Om jag inte somnar nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik