Promenad

Så gick jag min sista morgonpromenad ner till jobbet på östermalm för att en sista dag njuta av stillhet. Ja, plötsligt känns detta jobb väldigt lyxigt i jämförelse med gårdagen- så njuta är faktiskt rätt ord.

När man gjort valet och lämnat något bakom sig känns det gång på gång som att man har begått ett misstag. Ångrar man sig? Eller intalar man sig bara att man ångrar sig? En välbehövd promenad till mitt gamla liv fick mig åtminstonde att inse att jag gjort rätt val. Och det har jag fått möjlighet att inse flera gånger denna vecka..

Dessutom kanske det inte är någon gigantisk livsdröm att jobba på 7-eleven resten av livet, så att mitt beslut var rätt var kanske redan ganska uppenbart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik