Bloggvärlden

Är det en hype eller är det framtiden?
Jag har alltid älskat att skriva, så att skriva i en blogg blir precis som att skriva i en dagbok med folk som konstant tjuvtittar på ens djupaste hemligheter? Samtidigt är det ett forum för diskussion, ett alternativt sätt att se på världen och kommunicera med varandra, möjligheten för den ensamma lilla individen att bli så stor så stor och stå upp emot de jättar som styr världen. "Hear my roar!" 

Så detta är alltså vad det känns som att stå öga mot öga med demokratin? Detta är vad det känns som att ta yttrandefriheten i hand och säga allt som flyger igenom mitt huvud? Efter alla års kämpande för rättvisa av så många olika människor är detta alltså resultatet? Härligt nog, så känns det faktiskt ganska bra.

Så vad har jag för några upplysande tankar och upplevelser att dela med världen?
Jag har ont i lilltån och jag längtar efter helgen:) Får se om jag framöver har något mer revolutionerande som jag känner att omvärlden har nytta av att ta till sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik