Qloud Nine

Jag pausar från pluggandet och ger mig av till Gamla Stan och Stampen för att se Qloud Nines fjärde konsert! De blir bara bättre och bättre och det är lika roligt att se dem varje gång. Särskilt roligt är det att få kalla sig själv för deras manager och hjälpa dem med allt administrativt vid sidan av musiken.

Jag vet att de kommer att vara grymma ikväll. Och jag vet att det här är precis vad jag behöver för att koppla bort tenta-ångesten och få möjlighet att bara njuta.

Qloud Nine på Mosebacke
Bilden är tagen från första spelningen på Mosebacke i April i år.
Läs mer och lyssna på deras musik på: http://www.myspace.com/qloudnine
(hemsidan kommer även upp snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik