Promenix

Jag är så lycklig att temperaturen långsamt men säkert börja att stiga. Jag är så lycklig att det plötsligt är bekvämt att vara ute i friska luften igen. Äntligen får jag promenera runt igen och njuta av enskilda solstrålar som lyckas tränga sig igenom det eviga molntäcket som legat över oss under vinterhalvåret. Se hur människor börjar ta sig ur sina iden som de legat och gömt sig i de senaste månaderna. Köpa en av de nya gb-glassarna och inte frysa till is av att äta den utomhus. Sätta på sig en blommig och somrig klänning, ett par stora solglasögon och umgås med vänner ute i det gröna igen.


Vi går mot sommar,
och jag,
jag bara går omkring på promenad och njuter :)

Här sitter jag på en sten vid Norr Mälarstrand i lördags och solar för första gången i år,
som del av en tre timmars promenad med mig själv runt vackra Kungsholmen

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Du verkar ha kommit igång lite med bloggen igen, inlägg två dagar i rad! :O Har google analystics inspirerat lite kanske? ;)

2009-04-10 @ 11:15:52
URL: http://varney.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad menar du? :p

än så länge inte så mycket att analysera dock...

2009-04-12 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik