Vuxenpoäng

Idag var vi på vår första lägenhetsvisning! Det har varit mycket snack men ingen verkstad från min sida när det kommer till just Lägenheten. Ja, Lägenheten med stort L. För det får ju inte vara vilken lägenhet som helst. Jag nöjer mig inte med fyra väggar och tak över huvudet. Jag vill få en magisk känsla när jag kliver in. Jag vill att något ska greppa tag om mitt hjärta och säga "Ja det här är den!" Det var ingenting som greppade tag om mitt hjärta idag. Men jag hade fjärilar i magen hela tiden. Jag har fortfarande fjärilar i magen. Men de små liven har börjat somna till nu när klockan har blivit sent och det är så mörkt ute. Det är väl dags att fokusera på verkligheten och skolan nu igen. Och drömma. För någonstans där ute så vet jag att du finns där. Du min Lägenhet med stort L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik