Anna Anka är den nya julskinkan

Anna Anka planerar att bli en svensk jultradition. Klockan 15:00 på julafton kommer hon att fira jul med oss på TV3. Nu berättar Anna Anka att hon är orolig över hur tvprogrammet kommer att tas emot av svenskarna.  "Anna Anka och hennes vänner" är inte en engångsförteelse, utan en hel serie med flera avsnitt som kommer att sändas på TV3 med start den 24e december. Bland gästerna är Anna Skipper, Simon och Tomas och Robert Aschberg. Är vi redo att bryta mot tradtionen och släppa in henne på jullunchen? Efter grisskandalen under hösten kanske det är dags att ta ställning mot julskinkan. Om vi bryter mot en tradtion kan vi bryta mot flera. Kalle byts ut mot Anna. Och även om vi inte sätter på TV3 på julafton för att följa hennes program så kommer ingen att lämnas orörd av fru Anka. Hon är mediernas nya kelgris och kommer med all säkerhet att fortsätta skapa rubriker. Det blir till att fira jul med Anna Anka oavsett om vi slår på tven eller inte. Så varför inte bara ge in till frestelsen och titta?


Kommentarer
Postat av: Petter-Nicklas

Jag tänker definitvt se på Anka nr 2. (Ja, hon som heter Anna i förnamn ;)) Det lär bli slagsmål om fjärrkontrollen, jag vet att mina kräftor älskar Anka nr 1, men eftersom jag betalar hyran.. :D

2009-12-20 @ 20:36:09
URL: http://antistorbloggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik