Med en liten twist på slutet- Calle vinner

Idag är den stora Idol-finalen. Erik eller Calle kommer att ta hem titeln. Frågan är om det inte vore lite roligare om Calle som möttes av stort motstånd av juryn i början plötsligt spirar och vinner hela tävlingen? Samtidigt har jag sett Erik uppträda på en av Stockholms alla karaokebarer och jag vet att han är en stjärna på scen. Jag tycker om Erik men känner ändå- vore det inte lite härligt om underdogen Calle tog hem det här nu? Och är det någon som kan göra Walking in Memphis som honom?

Läs mer om framtidsprognoserna på: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article6273294.ab 
– Det känns tufft, Calle är så jävla grym, säger Erik.

Men Ja. Någonstans tror jag ändå att det blir Erik som vinner årets Idol-tävling


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänker man logiskt, så ja då vinner nog Erik. Men Idol har lite överraskningar ibland...som när Ola åkte ut trots att hela tonårsSverige var nerkärade i honom.

2009-12-11 @ 10:20:05
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik