Paradiset krossar hjärtan

Ikväll hade kunnat vara som alla andra underbara söndagskvällar varit den senaste tiden. Jag hade med spänning kunnat sitta framför tven med ögon som tefat och följt Jackie, Cimon, Catja och de andra i Paradise Hotel. Jag hade kunnat sitta och skratta, filosofera och häpnas med mina vänner i soffan. Men ikväll var ingen sådan kväll. TV6 har tagit jullov från Paradise Hotel. Jag förväntas överleva utan intriger, fester, sex och pakter fram tills den 4e januari. Det är nästa år. Nästa år! Och dessutom lämnar kanalen mig med en riktig cliff hanger. I kommande avsnitt verkar hjärtan krossas på riktigt, och inte bara mitt. Att döma från "scener från nästa avsnitt" kommer Cimon att ligga med den nya tjejen och Greta svikas. Stefan och Rami kommer att börja bråka rejält. Och Jackie riskerar att åka ut. Den senaste parcermonin var omskakande. Andreas åkte ut. Och Rami säkrade platsen bredvid Catja som inte vill veta av honom. Och som halvt hatad, halvt älskad, så kan Rami troligtvis röra om riktigt rejält framöver. För att inte tala med denna nya strippa som kommer och sveper Cimon off his feet. Herregud. Spänningen. Dramatiken. Och jag måste vänta tills nästa år för att ta del av den igen. Fan.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha följer ej serien men av att läsa de där får mig att inse att jag faktiskt inte går miste om något.



JAG fann mig dock min sanna kärlek, killen som bär på mitt drömkille-utseende - SIMON STÅLROS!!!!!!!!! Från Robinson, fy fan vad jag gapar när jag ser honom!!



sv: Haha vad mysigt att jag kunde inspirera dig så mycket ! Blev det julpynt?

2009-12-21 @ 02:08:26
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Daniel

För att bli smartare borde jag kanske se serien!

2009-12-21 @ 11:21:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik