Ingen ork...

Timme in och timma ut tvingas man sitta framför datorn. Utanför skiner solen och barnen nere på gården skrattar så högt att det ekar upp på balkongen. Det känns nästan som att de står precis där utanför mitt fönster och retsamt räcker ut tungan mot mig för att de får njuta av frisk luft, lek och sol medan jag... Medan jag får sitta och skriva i ändlösa timmar på C-uppsatsen som aldrig aldrig vill bli färdig. Idag la vi till alla bilagor för att kunna skicka in den som utkast till vår lärare. 74 sidor text... Det är inte sant. Måste vara på låtsas. Men det är inte på låtsas. Det här är 74 sidor text på riktigt. Och jag. Jag orkar inte mer...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ärs nu är det över snart och det kommer säkert att gå jättebra med opponeringen och allt sånt! :) Tänk på stackars mig då som satt och skrev c-uppsats när alla andra hade semester! (inklusive min egen sambo som satt hemma och störde :P hehe)

2009-05-19 @ 16:53:20
URL: http://varney.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jo det är sant :) Men de har meddelat oss helt fel om när vi ska ha slutseminarierna så den veckan de helt plötsligt ändrade till igår är jag i barcelona och kristin i berlin... Med andra ord får vi ha slutseminarie samma vecka som midsommar efter vår semester.. lätt att koncentrera sig på semestrandet då...

2009-05-19 @ 18:24:19
URL: http://fageln.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Dålig stil! :(

2009-05-20 @ 11:56:43
URL: http://varney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik