Säg det med en sång

Ibland är det svårt att sätta ord på känslor. Vissa låtar får göra det åt mig. Om jag tänker på något särskillt eller mår på ett speciellt sätt kan jag omfamna känslan mer om jag sätter på en låt.
Nedan följer ett urval av favori citat från de absoulta finaste sångerna i världen...

"You could make the sun go dark, just by walking away"
Från låten Sister av Dave Matthews Band

"Let's see colors that have never been seen"
Från låten Electrical Storm av U2

"You're the closest to heaven that I'll ever be"
Från låten Iris av Goo Goo Dolls


Kommentarer
Postat av: Lene

Åh please ge mig ett iris framträdande den 27 maj!

2009-05-14 @ 12:59:25
Postat av: Emelie

Sist jag försökte sjunga den låten dog jag typ:p haha- but for you my dear, I'll do it all!

2009-05-14 @ 13:22:57
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik