Dagens Triss-skrapare

Det är något otroligt underhållande med att titta på när människor vinner pengar på TV. Man tänker sig så klart in i deras situation. Låtsas att man är dem. Visst blir man då sugen på att köpa en trisslott? Men man vinner aldrig, aldrig. En gång vann mamma faktiskt 1000 kr. Vi köpte nya trisslotter för hela slanten och satt fanatiskt och skrapade. Men det blev ingen vinst....

OCH idag på TV4 Nyhetsmorgon var det en triss-skrapare som varit där och skrapat triss förut! För tre år sedan stod han i TV-rutan och vann 200 000kr. Och idag i Tv-rutan vann han 200 000kr igen! Men alltså. Kan inte jag få lite tur någon gång? Snälla? Okej, jag springer iväg och köper en triss idag. Nu har jag höga förhoppningar om det här!

Kommentarer
Postat av: M

men emelie, du har ju tur i kärlek istället såklaaaaaaart!

2009-10-12 @ 13:24:29
URL: http://mmmica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jahaaaaaaaaaaaa. Men om vi tar en liten paus kanske jag kan vinna någon miljon och sen kanske vi har råd med villa, vovve och volvo. Tåls att fundera på!

2009-10-12 @ 13:41:47
URL: http://fageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik