True Shoe Love

Jag älskar dem mer och mer för varje dag som går. Jag har alltid älskat skor. Jag har på tok för många. Men det problemet dras väl de flesta tjejer med? Men det är något specielt med detta par. Kanske för att jag lyckats fynda dem second hand via Tradera. Jag älskar att handla skor och kläder på second hand. För det första för att det känns som att man får tag på ett unikt plagg som ingen annan har. För det andra för att man återanvänder något och inte sliter på miljön. Jag har faktistk börjat dra mig mer och mer från att handla i vanliga butiker. Nu för tiden så är Myrorna och Stadsmissionen, samt andra små second hand butiker runt om i Stockholm givna favoriter. Dessutom så passar det min alltid halvtomma studentplånbok alldeles utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik