Tyra lovar att min blir SMAL av en kräm!

Okej efter det här lägger jag ner mina hysteriska utbrott mot Tyra Banks. Ni kanske undrar varför jag tittar på hennes program när jag ändå bara stör mig på henne? Eller hur jag orkar bli irriterad varje dag? MEN. Det råkar vara som så att jag älskar att störa mig på Tyra Banks. Lika mycket som många andra älskar att störa sig på Anna Anka eller Kissie. Jag tycker att det är det mest underhållande programmet på TV på sätt och vis. Tyra Banks Show. Och idag... Idag talar Tyra om hur kvinnor ska få bättre självkänsla...

MAN SKA köpa NIVEA MY SILHUETTE CREAM (nej vaddå smygsponsrat av Nivea?)
Förutom att ta bort celluiter så blir man smal! Ja man blir faktiskt smal av denna kräm, det lovar Tyra. 
Nivea har till och med en egen Fitness Coach. Hon berättar för oss att Nivea alltid varit ledande när det kommer till hudvård.
Man får finare siluett.
"A WHOLE NEW BODY",
lovar Tyra och hennes gäster.

Igen... Är detta avsnitt kanske "smyg" sponsrat må tro? Eller kommer jag bli skit snygg om jag köper en Nivea produkt? Inte skulle Tyra ljuga för oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik