Vad händer ute på Internet egentligen??

I studiesyfte tänkte jag återuppleva chattsidornas storhetsdagar. Först märker jag att aftonbladet chat är nedstängd sen förra året. De fick in för många klagomål. Så jag sökte efter en ny chattsida och hittade: http://chat.snyggast.se.

Jag valde namnet Nyfiken, men innan jag kom in i chattrummet fick jag meddelande:
"Ditt namn har blivit ändrat från Nyfiken till Fjortis8101920"

Genast börjar tre killar att prata med mig privat. En varnigstext flashar:
"Du pratar privat med XXXX
Tänk på att aldrig ge ut känsliga uppgifter såsom ditt efternamn eller telefonnummer. Ge heller aldrig ut nakenbilder på dig själv då dessa sprids över hela internet. Detta gäller även för cam!"

Och hur lång tid tar det innan ämnet kommer in på sex?

[12:24] <Charmtroll> hallå där! Du kanske gillar rollspel?

[12:26] <Fjortis8101920> kanske...

[12:26] <Fjortis8101920> vad tänkte du på?

[12:28] <Charmtroll> vilka roller? favoriten är väl kompisens nyfikna lillasyster, men jag är öppen för förslag

Helt obefogat grips jag av panik och stänger ner fönstret. Hur vågade jag någonsin det här när jag var yngre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik