Grönt te, banan och sista arbetsdan!

Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Eller kanske tillbaka till de rosa fluffiga molnen snarare. Efter att ha jobbat heltid i närmare två veckor längtar jag faktiskt efter mitt JMK. Jag längtar efter att fokusera på skrivuppgifter och radioinspelningar. Jag längtar efter människorna. Jag längtar till och med efter det äckliga kaffet som de säljer i kafeterian för 10kr koppen. Imorgon har vi seminarium. Alla är så himla skickliga i min klass. Det är roligt att läsa deras texter. Det känns inspirerande och inte alls som något krav. Sen är det roligt att de läser mina texter. Feedbacken är enorm. Självutvecklingen lika så. Och sen är det redaktionsmöte för skoltidningen Femte Statsmakten. Ytterligare en artikel att sätta tänderna i. Nej nu längtar jag till JMK!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gick det bra med personporträttet? :)

2009-09-29 @ 18:16:00
URL: http://malinsstildagbok.com
Postat av: Emelie

Jag tror det! Men jag har inga citat och inget "jag" någonstans så jag bröt typ kraftigt mot trenden alla andra verkade följa:p men bara man kan argumentera för det så! Hur gick det själv??

2009-09-29 @ 18:31:32
URL: http://fageln.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, det gick helt okej tror jag! Det svåraste var definitivt att få till ett bra slut. Skickade in mitt typ 14.59, haha!

2009-09-29 @ 22:35:07
URL: http://malinsstildagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Media och Journalistik